Yli 100€ tilauksiin ilmainen toimitus!

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.2.2024 alkaen.

Verkkokauppa

Promeetta Oy
Raatekankaantie 22
80100 Joensuu

044 9826 534
info@promeetta.fi
www.suodatinmyynti.fi
2522903-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä tai yrityksille toimitettavalla laskulla.

Voit maksaa tilauksesi seuraavilla maksutavoilla:

Paytrail-verkkomaksu:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Lasku:
Laskulla toimitamme tilauksia vain yrityksille, joilla on voimassa oleva Y-tunnus. Myönnämme 14 päivän maksuajan luottotietojen tarkastamisen jälkeen. Lasku päivätään tilauksen toimituspäivälle. Lasku toimitetaan verkkolaskuna tai sähköpostiin, kun tilauksenne on toimitettu.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Promeetta Oy
Raatekankaantie 22
80100 Joensuu

044 9826 534
info@promeetta.fi
www.suodatinmyynti.fi
2522903-9

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Noutopistepaketti: Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen (R-kioskit, K-ruokakaupat, Smartmile-pakettiautomaatit ja paikalliset DB Schenker -noutopisteet). Noutopistepaketin lähetyksen hinta on 6,90€. DB Schenkerin ilmoittama toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.

Lähellä-paketti: Paketti toimitetaan Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-ruokakauppoihin tai R-kioskiin. Lähellä- paketin hinta on 6,90€. Matkahuollon ilmoittama toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.

Kotijakelu-paketti: Paketti toimitetaan vastaanottajalle ovelle. Kotijakelun toimitusajankohta sovitaan vastaanottajan kanssa. Matkahuollon ilmoittama toimitusaika on 1-2 arkipäivää, riippuen sovitusta toimituspäivästä. Kotijakelu-paketin hinta on 9,90€. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.

Toimitusaika

Tuotteiden keskimääräinen toimitusaika on yleensä varastossa oleville noin 2-5 työpäivää ja muille tuotteille noin 8-12 työpäivää. Ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille mahdollisimman pian tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Tilauksen seuraaminen

Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Saat myös toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi on pakattu ja lähdössä rahditsijalle. Tilauksesi käsittelyä ja tilaa voit seurata ”Tilausseuranta”-sivulta.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa välittömästi asiakaspalveluumme sähköpostilla info@promeetta.fi tai soittamalla numeroon 044 9826 534. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti